مشتری می داند که مثلاً ترکیب وینیل چرم ورنی به چه معناست و چه مقدار از آن محصول چرم و چه مقدار از آن وینیل است.
ما آنچه را که مشتریان به ما میگویند، پیگیری میکنیم، از جمله اینکه آیا میخواهند تا تاریخ خاصی چیزی بخرند. از آنجایی که 95 درصد از کسب و کار ما سفارش ویژه است.
ما تماسی برقرار می کنیم تا به آنها اطلاع دهیم که چه زمانی باید سفارش داده شود و از آنها بپرسیم: “آیا هنوز به آن قطعه فکر می کنید؟” اما اغلب اوقات ما این کار را انجام می دهیم. نیازی به برقراری تماس نیست خودشان برمیگردند.»
پل گونزالس، مدیر عامل زنجیره تخصصی چرم Texas Leather Interiors میگوید افرادش درباره اتاقی که مشتریانش برای خرید آن میخرند نیز سوال میپرسند.
«فروشندگان ما می پرسند که آیا مشتریان قصد دارند روی مبل خود غذا بخورند، آیا بچه ها و حیوانات خانگی دارند که قرار است این کار را انجام دهند یا آن کار را روی آن انجام دهند.
اگر آنها نیاز به محافظت بیشتری داشته باشند، پوست کاملاً برهنه رنگ شده گیاهی را پیشنهاد نمی کنیم زیرا اگر کودک آنها کول اید را بریزد، لکه می شود. ما زمان زیادی را صرف یافتن سبک زندگی و نگرانی های آنها در مورد دوام می کنیم.
سپس، زمانی که اطلاعات کافی در اختیار داشتیم، پوست هایی را پیشنهاد می کنیم که به بهترین وجه با سبک زندگی آن ها سازگار است. ما به آنها می گوییم که کدام یک قابل تمیز هستند، می توان آنها را پاک کرد و غیره.
گونزالس همچنین در مورد تجربیات ضعیفی که مشتریانش از خریدهای قبلی چرم داشته اند صحبت کرد.
«نقطه سخت در فروش مبلمان چرمی متوسط به بالا این است که ما باید تفاوت بین چرم درجه یک، اسپلیت و همه چیزهای چسبانده شده در فروشگاههایی که مبلهای چرمی را به قیمت 1299 دلار میفروشند، توضیح دهیم.
ما واقعاً میخواهیم به یک مشتری تحصیلکرده خدمت کنیم که این فرآیند را طی کرده است. آنها ممکن است مبلهایی را خریداری کرده باشند که پوست کنده شده یا نمیتوانند کوسنهای آسیبدیده را جایگزین کنند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.